Nieuwe reis! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tecla Flapper - WaarBenJij.nu Nieuwe reis! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tecla Flapper - WaarBenJij.nu

Nieuwe reis!

Blijf op de hoogte en volg Tecla

26 Juli 2014 | Nederland, Groningen

Lieve mensen,

Voor mijn opleiding Facility Management, ga ik weer een buitenlandse stage doen. Deze keer ga ik naar Indonesië, Bali. Hier ga ik stage lopen bij de marketing/event afdeling van Casa Luna, een hotel. Ik ga hier wonen in het dorpje Ubud en hier is ook mijn stage. Hier zal ik 3 september beginnen met stage lopen, maar zoals velen al weten ga ik 1 augustus al weg. Ik ga namelijk eerst nog een maand backpacken door Thailand en ga nog een paar dagen naar Maleisië.
Ik kan niet wachten dat ik weer in het vliegtuig stap en heb er enorm veel zin in. Via deze blog zal ik jullie opnieuw op de hoogte houden van mijn avonturen.

Liefs!

• 26 Juli 2014 - 22:16

Djanet:

Dat klinkt niet verkeerd. Gaaf hoor!
    En over een paar daagjes al die kant op,
    een hele goede reis en geniet van alles wat je tegen komt...

Heel veel liefs, Djanet

• 27 Juli 2014 - 12:33

Nadine:

Wat heerlijk dat ik nog aangemeld stond voor je verhalen. Nu kan ik mooi weer op de hoogte blijven. Heel veel plezier!!

• 27 Juli 2014 - 13:02

Chantal:

Jaloeeers! Ben benieuwd naar al je verhalen..

• 28 Juli 2014 - 11:00

Jikke: